CARREFOUR MARKET  – POWIERZCHNIA HANDLOWA

KLIENT: CARREFOUR GROUP POLSKA
PRODUKT: CARREFOUR MARKET ŚWIATOWIDA 18, WARSZAWA
ZADANIE: ZMODERNIZOWANIE POWIERZCHNI HANDLOWEJ SKLEPU CARREFOUR ŚWIATOWIDA

ROZWIĄZANIE: Wypracowany przez nas koncept ekspozycji asortymentu w unikalny sposób nawiązuje do charakteru sprzedawanych produktów, budując spójne, lokalne (polski kontekst) doświadczenie zakupowe.

EFEKT: 
Powierzchnię handlową sklepu przekształciliśmy w przestrzeń, nawiązującą do „wielkomiejskiej hali targowej”. Każde stoisko czy ekspozycja, zarówno na poziomie architektury, jak i komunikacji, w atrakcyjny, czytelny, jasny i budzący zaufanie sposób zachęca do sięgnięcia po oferowany asortyment.

Pozostałe placówki Carrefour Market, 
w których pod naszym nadzorem został wdrożony koncept rewitalizacji powierzchni handlowych lub jego wybrane elementy to:
CARREFOUR HIPERMARKET GALERIA BAŁTYCKA, CARREFOUR HIPERMARKET W CH POSNANIA, CARREFOUR W CH ARKADIA, CARREFOUR W CH DWORZEC WILEŃSKI, CARREFOUR W CH TARGÓWEK, CARREFOUR W CH GALERIA MOKOTÓW

BITEME!concept: Koncept kreatywny, projekt, dekoracja i oprawa scenograficzna każdego działu handlowego tak, aby w unikalny sposób odzwierciedlał charakter sprzedawanego w nim asortymentu, uspójnienie komunikacji we wszystkich działach handlowych, uproszczenie i unifikacja typografii, projekty kreatywne wszystkich tablic reklamowych wewnątrz sklepu, tak aby w atrakcyjny sposób komunikowały benefity poszczególnych kategorii produktowych, usprawnienie nawigacji pomiędzy działami i półkami w ramach poszczególnych działów.