PRINCESSA – KAMPANIA DIGITAL 2018

KLIENT: NESTLÉ
PRODUKT: PRINCESSA

ZADANIE: Realizacja całorocznej kampanii digital dla marki Princessa. Kampania miała na celu zainspirowanie do konsumpcji batoników Princessa w całkiem nowy sposób, czyli – wykorzystanie ich w przepisach kulinarnych. Batoniki posłużyły w niej jako składnik efektownych deserów, dopasowanych do różnych pór roku, a także przyrządzanych na wyjątkowe okazje. Kampania realizowana w wersji digital, z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

BITEME!concept: Koncepty kreatywne filmów i zdjęć, kreacja i opracowanie wszystkich przepisów, w tym form podania produktu, stylizacja jedzenia, scenografia, wybór fotografa i reżysera, produkcja sesji zdjęciowej i filmowej, nadzór kreatywny nad sesjami*, montaż filmów*, nadzór postprodukcji zdjęć i filmów*, przygotowanie wszystkich formatów digital*.

*projekt realizowany wspólnie z Tequila Polska, w ramach stworzonej przez tę agencję kampanii parasolowej