
Kamil Prandota-Prandecki
ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy dla sektora Food & Beverage, pracował m.in. dla Unilever, Nestle, Ferrero, Grupy Żywiec, Hochland, Kompani Piwowarskiej, Van Pur oraz Pernod Ricard. Oprócz działań marketingowych realizuje się na rynku gastronomicznym. Ponadto prowadzi warsztaty kulinarne i spotkania poświęcone szerzeniu kultury picia cydru.
Wygłaszał prelekcje podczas Food Blogger Fest – organizowanych przez Agorę corocznych spotkań polskich blogerów kulinarnych. Występuje w mediach jako komentator trendów i specyfiki rynku kulinariów.
,,BITEME!concept powstał w wyniku obserwacji trendów światowych które pokazują, że czas na bardziej komplementarne rozwiązania w komunikacji jedzenia i napojów, wyjście poza schematy i przede wszystkim większą otwartość na świat kulinarny”

Tomasz Uszyński
ma prawie 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej dla rynku spożywczego , tworzył projekty m.in. dla: Nestle, Storc, Maspex, Wedel, Kraft oraz takich marek z segmentu napojów alkoholowych jak Luksusowa, Dębowe Mocne, Tyskie, Carlsberg, Kasztelan. Zdobył wiele nagród w konkursach reklamowych. m.in. KTR, Golden Arrow, Kreatura, Boomerang i Effie. Jest zapalonym designerem, twórcą wielu projektów identyfikacji wizualnych m.in. BITEME!concept, a także wokalistą i gitarzystą zespołu Dead Frank, z którym we wrześniu 2015 r. wydał płytę.
,,Z moich obserwacji wynika, że segment food&beverages, którym się zajmuje potrzebuje więcej indywidualnego podejścia i kreatywnych, nieszablonowych rozwiązań. Rynek jest bardzo nasycony, komunikaty kanibalizują się nawzajem więc marki chcące się wyróżnić powinny skorzystać z usług wyspecjalizowanej agencji takiej jak nasza”